بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آقای جعفری؛به شما و تیمتان چه ربطی دارد...!؟

سایت برای تبادل لینک

اگر دقت کنیم می بینیم این تاخیر یک روزه زیاد هم برای استقلالی ها مفید نبوده است!چون اگر سپاهان بازی خود را می برد و اختلاف خود را با استقلال به اختلاف دو امتیاز بیشتر می رساند،چه کسی جوابگوی استرسی که به کادرفنی و بازیکنان استقلال بابت عدم نتیجه گیری مقابل داماش گیلان جهت کسب عنوان قهرمانی نیم فصل وارد میشد را می خواست بدهد!همچنین استقلالی ها همچون تیم شما خوش شانس نیستند که تیم مقابلشان در جام حذفی  انصراف داده باشد!_یادمان نمی رود که مسئولان آلومینیوم هرمزگان تصمیمی را که فصل قبل باشگاه فجر سپاسی گرفت و از جام حذفی کنار کشید،این فصل گرفته اند واز شانس خوب تیم شما هر دو تیم لیگ برتری در دیداری که با تیم شما باید برگزار می کردند،از این جام مهم کنارگیری کردند!حالا بماند که تیم فجر سچاسی از تیمهای هم خانواده شماست و آلمینیوم هم ایضا....! _لذا آبی پوشان باید با بعد از دیدار خود با داماش گیلان در برابر تیم سایپای البرز به فاصله چند روزه و بعد از این بازی  دیدار سرنوشت ساز و حساسی را در جام حذفی  برگزار کند!پس به تاخیر افتادن این بازی نباید خواسته قلبی باشگاه استقلال باشد و یا بصورت عمدی صورت گرفته باشد!
و نکته دیگر که باید به آن اشاره کنیم در مورد جذب بازیکن از تیم تراکتورسازی می باشد آنجای که ما هواداران استقلال ذهنمان یاری می کند،این تیم تراکتورسازی بود که بازیکن قرار داد بسته با تیم ما را (قاسم دهنوی)غر زده و با دادن پول نقد وی را به تیم خود برد!لذا استقلالی ها دنبال بازیکنان تیم شما که اکثرا دست پرورده تیمهای دیگر می باشند و یا دوران  سربازی خود را می گذرانند نیستند!در ضمن باید یادآوری کنیم که کسب عنوان شوالیه که برای جنگجویان صلیبی بوده را مجموعه تراکتورسازی به همراه هوادارانش خیلی زودتر از این صحبتها از بزرگان فوتبال ایران به دلیل رفتارهای که با تیمهای مهمان خود داشتید،دریافت کرده بودید!
نتیجه اخلاقی:بروید با نایب قهرمانی فصل قبلتان که با کمک بازیکنان استقلالی همچون امیر حسین صادقی،سیاوش اکبرپور و درایت سرمربی بزرگی چون امیر قلعه نویی بدست آوردید،حال کنید و با اولین بازی خود در لیگ قهرمانان برای مادر امیر خان فاتحه ای بفرستید!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 9 / 1391برچسب:باشگاه تراکتورسازی,مدیران غیرورزشی,مصاحبه های حاشیه ای, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com